Moje předsevzetí:nebuď p*ča, buď vegan


Tak tenhle rok má podle horoskopů pro mě začít ve znamení černé fakin luny. No, dík pěkně. Já si každý rok říkám, že si napíšu, co mi to ten roční horoskop sliboval a za rok to srovnám, jak moc velký bullsh*t mi byl přislíbenej. Tak si to letos napíšu sem. Neva?

Napsala jsem si prakticky tři předsevzetí. Loni se mi docela osvědčilo předsevzetí "nebuď piča". Ne že by se mi podařilo ho dodržet úplně stoprocentně, ale ušetřilo mi tolik energie, že jej můžu s potěchou doporučit komukoli z vás. Některým možná dost konkrétně.

Letos jsem se rozhodla co se týče této položky udělat ctrl+c a ctrl+v, včetně položky "nebuď vlezlá". Jenže co dál? Došla jsem k závěru, že zkusím konečně jíst jen rostlinně. Áááno, dámy a pánové, po půl roce práce ve veganské neziskovce jsem se rozhodla stát veganem. Dávám bolševikovi měsíc, maximálně dva, ale za pokus to stojí. Souvisí to s tím, co mi řekl Ježíš.

Ne, nezačala jsem fetovat. On si sice taky myslí, že bych neměla být piča, ale taky si myslí, že v rámci věcí, který poslední dobou řeší, dávám moc přednosti egu/tělu před duší, navzdory tomu, že obojí by mělo duši sloužit. A tak moje čtvrté předsevzetí je spíš neutrální konstatování "tělo slouží duši", což mi pro tento moment zachránilo život a pomohlo mi dořešit některý věci. 

Já chci být letos trochu víc sama sebou, což jde trochu proti mému nepičoidnímu předsevzetí, ale svoje o tom říká i tenhle web. Stal se z toho takovej divnej kočkopes, který vlastně vůbec nebyl tím, co ode mě kdysi všechny bavilo číst. A tak se k tomu chci vrátit. Najít sebe samu, zkusit nebýt piča, nejíst zvířata, nebýt vlezlá a poslouchat víc Ježíše a míň vlastní tělo, protože co si budeme, tělu stačí jen trochu dát nažrat, vykadit a vyspat. A pak přijdou takový ty megalomanský pudy, jako že by se někomu chtělo lítat do vesmíru a tak. Ale to já nepotřebuju. Já chci bejt úplně normálně spoko se svým životem. 

A na závěr něco o tom, co mě čeká tenhlencten rok: podle Astrohledu nedostanu ani víc, ani míň, než co si vydřu. Což v praxi znamená, že to může být dobrý i blbý, podle toho, jak si to vybojuju. A podle jiných serverů tam smrdí ta černá luna. Tak to teda potěš koště. Potenciální jackpot, to je snad horší, než kdyby bylo všechno na hovno.


Dík za přečtení. Pokud vás to ba, napište mi komentář a sledujte mě na efbíčku. Pokud ne, tak si přečtěte ještě článek o tom, že nic nemá smysl.

Komentáře